Markkinointi

Automaatio

Siis mikä JeeJee?

Hei, kiitos, ja tervetuloa!

Ensimmäisen blogipostaukseni käsittelee yritykseni perustamisesta ja nimen valitsemisesta. Tänä kesänä perustin vihdoin oman markkinointiviestinnän yritykseni, erikoistuen markkinoinnin automaatioon ja analytiikan tuomiin mahdollisuuksiin ja haasteisiin. Pitkän pohdiskelun jälkeen valitsin nimeksi JeeJee Helsinki.

Aluksi yiritin miettiä nimeä, missä markkinointi, automaatio ja analytiikka yhdistyvät. Ehkä lähimmäksi päätyi Inga (marketING Automation), mutta sen domain oli toki jo viety. Kaikki muut vaihtoehdot tuntuivat niin sanoinkuvaamattoman tylsiltä, että päätin tehdä perinteisesti liioitellun korjausliikkeen.

‘JeeJee’, ajattelin, sillä itse koen markkinoinnin analytiikan ja tiedolla johdetun viestinnän ylettömän inspiroivana, motivoivana ja kiinnostavana. Eli siinä se on! Monen vuoden jälkeen Suomeen palattuani halusin kuitenkin paikallisen tunnistettavuuden yritykseni nimeen. Sitä ja myös hiukan maanläheisyyttä ja konservatiivisuutta mukaan raapaistakseni lisäsin perään ‘Helsinki’.

JeeJee Helsinki. Se kuulostaa mukavalta. Tänne haluan tulla töihin joka päivä.